2015. szeptember 16., szerda

Teen Wolf Tag

Íme ez lenne az első Tag-em, amit itt találtam. Nagy kedvencem lett a sorozat, mióta a nyáron rátaláltam és négy nap alatt megnéztem az első három évadot :D
Szóval, akkor a Tag, vágjunk bele :D


1. Ki a kedvenc szereplőd?

Ez egy nagyon nehéz kérdés, mert egyszerre hárman versenyeznek ezért a címért, Isaac, Derek és Stiles. Ha nagyon muszáj választanom, akkor azt kell mondjam, hogy Isaac. Hogy miért? Ki tudja? :D

2. Ki a kedvenc "párod"?

Isaac és Allison nagyon cukik voltak együtt és nagyon bírtam volna, ha Stiles és Lydia összejönnek.

3. Miért kezdted el nézni a Teen Wolf-ot?

Nyári nagy unalmamban, sorozatokat kerestem és többe is belenéztem, majd megtaláltam a Teen Wolf-ot és teljesen rákattantam. Általában nem szeretem a vérfarkasos filmeket, de valahogy ez annyira jól és viccesen dolgozza fel a témát, hogy még nekem is tetszett. :)

4. Mutasd be a Teen Wolf-ot egy szóval.

IsaacDerekStilesviccesizgalmasvérfarkasosnagyonnagyonjó :D

5. Melyik volt a kedvenc részed bármelyik évadból?

Még kedvenc évadot sem tudok mondani, nemhogy részt :D

6. Mi volt az első benyomásod a Teen Wolf-ról?

Az hogy ez valami béna tini dráma...hát nagyot tévedtem benne :D

7. Scott vagy Isaac?

Még szép, hogy Isaac <3

8. Derek vagy Stiles?

Mindkettő együtt? Ilyen opció nincs? :D

9. Allison vagy Lydia?

Allisont valamiért mindig jobban kedveltem, valahogy szimpatikusabb :)

10. Ethan vagy Aiden?

Ethan sokkal cukibb :)

11. Chris Argent vagy Sheriff Stilinski?

Stilinski nyert, bár a vége felé már Chris-t is nagyon megkedveltem. :)

12. Hányra értékeled a Teen Wolf-ot 1-10-ig?

Belátom, hogy vannak hibái, de minek nincsenek? Legyen 9 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése